USEIN ESITETYT KYSYMYKSET

MISSÄ LILY OF LAPLAND PATISSERIE SIJAITSEE?

Lily of Laplandin konditorio-kotileipomo sijaitsee Rovaniemellä, Korkalovaarassa, noin 4 km päässä Rovaniemen keskustasta.

MITEN VOIN TILATA?

Voit ottaa meihin yhteyttä verkkosivujen kautta täyttämällä tilauslomakkeen. Keskustelemme sitten toiveistasi lisää sähköpostitse. Anna mahdollisimman paljon yksityiskohtia, mukaan lukien haluttu tuote, haku - tai toimituspäivä, tarvittavien annosten/henkilöiden määrä ja mahdolliset haluamasi suunnitteluelementit ja mahdolliset allergiat. Näiden tietojen avulla voimme lähettää sinulle tarkan tarjouksen.

KUINKA AIKASTEN ENNAKKOON TILAAN?

Suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä vähintään 3-4 viikkoa etukäteen.

Kiireisinä talvi- ja kesäkuukausina tilauskalenteri täyttyy nopeasti, joten mitä aikaisemmin, sen parempi. Hääkakkuja varten on parasta olla meihin yhteydessä vähintään 6-9 kuukautta etukäteen. Voit kuitenkin aina olla yhteydessä lyhyelläkin varoitusajalla, ja katsomme aina varauskalenterin mukaan mahdollisuuden tilauksille.

MISTÄ VOIN NOUTAA KAKUN?

Olet tervetullut kotileipomoon noutamaan tilauksesi. Keskustelemme noutoajankohdasta tilauksen vahvistamisen jälkeen. Kuljetuksen ajan on tärkeää, että kakkusi makaa tasaisesti, esimerkiksi lattialla matkustajan istuimen edessä tai auton tavaratilassa. Lily of Lapland Patisserie ei ole vastuussa kakuista, jotka ovat vaurioituneet asiakkaan kuljetuksen aikana.

TOIMITATTEKO MYÖS TILAUKSIA?

Toimitamme yleisesti vain hääkakkuja, sekä erikoistarjousten tai kampanjoiden aikana. Toimituskulut ovat alkaen 20,00 € Rovaniemen kaupungin alueella, annamme tarkemman kuljetuksen hinnan toimituspaikasta riippuen.

MITÄ RAAKA-AINEITA KÄYTÄTTE?

Käytämme korkealaatuisia raaka-aineita – aina täynnä makua. Kakuissamme on aina aitoa kermaa, aitoa voita, mahdollisimman paljon suomalaisia ​​marjoja ja ensiluokkaista suklaata. Kaikki valmistetaan alusta alkaen kotileipomossamme, tarjoten sinulle parhaat ja tuoreimmat mahdolliset kakut juhlaasi.

VOIKO ALLERGEENIT OTTAA HUOMIOON?

Kaikki tuotteet valmistetaan yhdessä keittiössä. Seurauksena on, että jäämiä allergeeneista voi aina päätyä leivonnaisiin. Osan tuotteista voimme valmistaa gluteenittomia, mutta jauhojen/gluteenin jäämiä voi esiintyä silti. Otamme mielellämme allergeenisi huomioon, mutta emme ole vastuussa jälkikäteen liittyvistä allergeeniongelmista.

Useimmat kakuistamme ovat joko täysin laktoosittomia tai vähälaktoosisia.

OLEN NÄHTÄNYT KAKUN PINTRESTISSÄ / INSTAGRAMISSA - VOITKO KOPIOIDA TÄMÄN?

Voimme inspiroitua valokuvistasi, mutta emme kopioi muiden töitä. Valokuvat ovat tervetulleita, mutta loppujen lopuksi saat Lily of Lapland Patisserie tyylisen designkakun. Näin saat aina uniikin kakun!

MITEN SÄILYTÄN TUOTTEET?

Kaikki räätälöidyt kerroskakut on viimeistelty marenkivoikreemillä, joka koostuu pääasiassa herkullisesta, kuohkeasta marengista sekä voista. Kakkusi tyylikkään viimeistelyn säilyttämiseksi suosittelemme pitämään kakun jääkaapissa juuri ennen juhlien alkua. Kun kakku on leikattu, jotkin tietynmakuiset kakut (kuten tuorejuustotäytteiset ja kermapohjaiset kakut) on laitettava takaisin jääkaappiin. Kermaa sisältävät tuotteet kuten entremet-moussekakut sekä leivokset, kermakakut ja voileipäkakut on pidettävä jääkaapissa ennen tarjoilua.

KUINKA KAUAN VOIN SÄILYTTÄÄ TUOTTEITA?

Koska valmistamme kaikki kakut tuoreena, voit säilyttää kakun jääkaapissa jopa 3 päivää. Voit myös säilyttää kakun foliossa pakastimessa jopa 3 kuukautta.

HALUAN VIELÄ MUUTTAA TILAUSTANI, ONKO TÄMÄ MAHDOLLISTA?

Teemme parhaamme mukautuaksemme mahdollisiin viime hetken muutoksiin. Huomioithan, että jotkin koristemateriaalit tilataan 1-2 viikkoa etukäteen kakkua varten, ja tästä voi aiheutua kuluja työn menettämisestä tai kakun tai kokoon lisättävistä esineistä. Jos muutoksia ei voida tehdä tai kustannukset eivät ole hyväksyttäviä, alkuperäinen tarjous pysyy voimassa.

MITEN VOIN MAKSAA?

Tilauksesi vahvistaa 50 %:n peruuttamaton varausmaksu kokonaissummasta. Loppumaksu erääntyy 7 päivää ennen tapahtumaa. Maksun voin suorittaa pankkisiirrolla tai maksulinkin kautta.

PERUUTUSEHDOT

Jos asiakas peruuttaa tilauksen alle 7 päivää ennen tapahtumaa, maksua ei voida palauttaa, koska tuotteet valmistetaan tilausta varten yksilöllisesti ja käsityönä. Jos peruutus tapahtuu hyvissä ajoin etukäteen, varausmaksu voidaan siirtää tulevaan tilaukseen sopimuksen mukaan.


frequently asked questions

WHERE IS LILY OF LAPLAND PATISSERIE?

Our homebakey is located on the outskirts of Rovaniemi city center, in the Finnish Lapland region.

HOW CAN I ORDER?

You can contact us via the website by filling out the contact/order form. We will then discuss your wishes further via email. Please provide as much detail as possible, including the desired delivery date, the number of servings/persons required and any design elements you would like. This information will enable us to send you an accurate quote.

HOW MUCH IN ADVANCE SHOULD I ORDER?

We recommend contacting us at least 3-4 weeks in advance.

During the busy winter and summer months, the order calendar fills up quickly, so the earlier the better. For wedding cakes, it is best to contact us at least 3-6 months in advance.

WHERE CAN I PICK UP THE CAKE?

You are welcome to our home bakery to pick up your order. We will discuss the pick-up time after confirming the order. During transportation, it is important that your cake lies flat, for example on the floor in front of the passenger seat or in the trunk of the car. Lily of Lapland Patisserie is not responsible for cakes that are damaged during transportation.

DO YOU ALSO DELIVER ORDERS?

We generally only deliver wedding cakes, as well as during special offers or campaigns. Delivery costs start at €20.00 within the Rovaniemi city area, the exact delivery costs will be given in the cake offer, depending on the delivery location.

WHAT INGREDIENTS DO YOU USE?

We work with high quality ingredients — always full of flavour. In addition to using mostly Finnish and local Lappish ingredients - we use real cream, real butter, Finnish berries as much as possible and premium chocolate in our cakes. Everything is made from scratch in our homebakery, from curds, caramel to intricate entremet components, offering you the best and the most fresh cakes possible to your event.

CAN ALLERGENS BE TAKEN INTO ACCOUNT?

All products are prepared in the same kitchen. As a result, traces of allergens can always end up in the baked goods. Some of our products are gluten-free, but traces of flour/gluten may still be present. We are happy to take your allergens into account, but we are not responsible for any subsequent allergen problems.

I HAVE SEEN A CAKE ON PINTRESTS / INSTAGRAM / SOCIAL MEDIA. CAN I COPY THIS?

We can be inspired by your photos, but we do not copy other people's work. Photos are welcome, but in the end you will get a Lily of Lapland Patisserie style designer cake. This way you will always get a unique cake!

HOW DO I STORE THE PRODUCTS?

All custom layer cakes are finished with a meringue buttercream, which is mainly made up of delicious, fluffy meringue and butter. To maintain the elegant finish of your cake, we recommend that you refrigerate it just before the party begins. Once the cake has been cut, some cakes with certain flavors (such as cream cheese and fresh cream-based cakes) should be returned to the refrigerator. Products containing cream such as entremet mousse cakes, cream cakes and sandwich cakes should be refrigerated before serving.

HOW LONG CAN I STORE THE CAKE?

Since we make all our cakes fresh, you can store the cake in the refrigerator for up to 3 days. You can also store the cake in foil in the freezer for up to 3 months.

I STILL WANT TO CHANGE MY ORDER, IS THIS POSSIBLE?

We do our best to accommodate any last minute changes. Please note that some decoration materials are ordered 1-2 weeks in advance for the cake and this may result in costs for lost work or additional items to the cake or size. If changes cannot be made or the costs are unacceptable, the original quote will stand.

HOW CAN I PAY?

A 50% non-refundable retainer secures your booking. Final payment is due 7 days before your event. The payment can be made via bank transfer or via payment link.

CANCELLATION POLICY

If the customer has to cancel the order less than 7 days before the event, the payment cannot be refunded, as the products are individually and handmade for the order. If the cancellation occurs well in advance, the reservation fee can be transferred to a future order as agreed.